fredag 22 februari 2019

VÄRT ATT FIRA😉

Som vi sa imorse - vi har jobbat en hel vecka, det Ă€r nĂ€stan vĂ€rt att fira haha. Undra om jag inte gjorde det förra veckan med jag minns inte... Men min nĂ€rmsta jobbarkompis ska ta med kladdkaka idag sĂ„ det firar jag med🙂
Jag öppnade idag men Ă€n Ă€r hĂ€r inga barn. IgĂ„r somnade jag innan 21 och sov sĂ„Ă„Ă„ gott tills jag vaknade 3.23 sĂ„ kvart i 4 gick jag och trĂ€nade🙂 Ingen stress och ingen press sĂ„ dagen kunde inte startat bĂ€ttre! Alla var pigga och glada imorse och idag slutar jag 13 sĂ„ denna dagen blir bra! Den ska bli bra😉 Brorsonen kommer nĂ€r jag kommit hem sĂ„ ska han va hemma nĂ€r hans mamma jobbar klart för de kommer upp (ner?) frĂ„n Öland och ska sova hemma inatt för imorn Ă€r det kalas. Max fyller ju 12 pĂ„ mĂ„ndag och bĂ„de jag och mannen har fyllt Ă„r sĂ„ vi firar halva familjen tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥