söndag 24 februari 2019

FIRAT FÖDELSEDAG I DET VACKRA VÄDRET

Alltså, huuur fint väder har det varit idag? 11 grader och strålande sol. Morgonen började i kaos men blev bättre som tur va!
Jag tränade sen gav jag mig ut och sprang några kilometer med Maister. Längesen men underbart!
 När vi hade ätit lunch så gick vi ut och satte oss bak vid äppelträden och firade Max som fyller 12år imorn. Findus följde med och klättrade i träden.
Vi drack varm choklad och åt chokladbollar och så fick Max öppna paket.
 Stor kille❤ Thea ville inte vara med på bild så då slapp hon😉
Dom här 2 är ena riktiga utebarn.
Det har varit gympa för Tuva och fotbollsträning för Max i eftermiddag. Å jag har skickat iväg min mobil på lagning. Nu måste jag köpa mig en bankdosa för det blir ju pinsamt och gå till banken för att fixa bankid och swish igen... Men förra helgen när jag tränade så tappade jag en vikt som först studsade på telefonen och sen på min tå. Det blev ett hål i skärmen med sprickor och en väldans öm tå. Jag har fortfarande ont i tån och naglen börjar skifta färg.

Jag hade gärna haft en dag till ledigt men imorn är det allvar igen. Känner på mig att detta kommer bli en jobbig vecka då vi har lite att reda ut på jobbet. Jag hoppas vi får ha enskilda samtal och alla får säga sin version om situationen.

1 kommentar:

  1. Grattis till sonen nån dag efter. Ni hade ett härligt kalas ser jag med mycket gott. Man ska fira dagar det behöver vi alla. Aj aj med din tå och otur med telefonen. Låter inget vidare på jobb hoppas det löser sig till det bästa.
    Underbart väder, kan det va våren som är här, vågar man tro på det?
    Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥