torsdag 31 januari 2019

LÅNGTIDSVABB

Ikväll har jag gjort en ny sats ingefärsshots, det behövs i dessa tider. Det härjar ju maginfluensa och allt möjligt och inte för jag tror detta hjälper men det innehåller ju bra grejer ändå🙂

Här kommer vi nog bli hemma och vabba ett tag då Oliver fått vattkoppor. 1 vecka hann jag iallafall jobba innan det började😂 Jag frågade ändå om det gick vattkoppor när jag skolade in för han har förmodligen smittats på förskolan.
Imorn är det min tur att jobba men som jag förstått nu skulle jag hållt mig hemma, vi vill inte ha magsjuka med! 

2 kommentarer:

  1. Stackars Oliver det som kliar så mycket, men sen har han haft det. Jättebra med alla sådan härliga drycket med vitaminer det behövs just nu i denna sjukdomstid. Går så jättemycket med olika förkylningar och flunsa.
    Krya på er och Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har nog fått det väldigt lindrigt tack och lov. Ja det går väldigt MYCKET maginfluensa just nu.....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥