onsdag 2 januari 2019

SKÖNT MED VANLIG DAG

Onsdag = träning så det blev en kopp kaffe och massa vatten innan det var dags att köra veckans tuffaste pass. Men sååå skönt när det är gjort!

Jag har känt mig lite handikappad utan bankid så jag ska hänga på låset till banken när de öppnar. Jag ska signera lön, förlänga mammafitness, plocka föräldradagar och inget kan jag göra utan bankid😉 Jag har ju ingen bankdosa så jag kan ju inte fixa det själv.

Igår var vi ute och Tuva ville öva på att cykla och hon lyckades! Den lyckan i ögonen och som hela hon lös när hon klarade cykla utan stödhjul wow, det var underbart att se❤
Oliver blev med lycklig igår när han förstod hur bilarna skulle köra nerför en leksak som han fick i julklapp. Roligt när de knäcker koden hur saker och ting funkar.

Jag fick ett brev förra veckan att vi betalat dubbla försäkringar på bilen i ett helt år. Jag blir så irriterad för jag ringde ändå 2ggr till det gamla försäkringsbolaget innan vi skulle byta och ändå fortsätter de dra pengar! Lika dant när jag ändrade den andra bilen med men då kom jag på dom direkt. Skönt att det är en vanlig dag idag för jag har några ärenden att ringa🙂

2 kommentarer:

  1. Tycker också det är skönt med vanlig dag jag vill ha mina rutiner,mer sen jag blev sjuk. Så duktig Tuva är hon är ju faktsikt liten. Söt Oliver är jättefint foto han ser så fundersam ut ja alla dessa små är gåvor verkligen. Oj då då har du pengar tillgodo på försäkringen, ja man får hålla koll.
    Kram och ha en fin dag/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var tur det blev vanlig dag för jag hade samtal att ringa och en del som behövde lösa sig. Ja det blev några tusen som jag får tillbaka :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥