onsdag 16 januari 2019

DET KOM SNÖ!

Igår kom det lite snö här på eftermiddagen och imorse var det riktigt snorhalt! Tuva ville cykla och möta Max igår och visa honom att hon kan cykla själv så vi gav oss ut.
Nu är hon riktigt snabb men kan inte stanna själv men hon fixar att cykla både uppför och nerför backarna🙂
Sån lycka när vi mötte Max och de två cyklade hemåt. Jag springer för glatta livet med vagnen så jag kan hålla mig hack i häl ifall det skulle komma en bil.

Nu är det bara några få dagar tills jag börjar jobba igen.... Det känns ju helt ok men fick veta idag att det är lite småkaos så är du förskollärare/barnskötare och vill jobba i Osby kommun så säg bara till!! Det finns jobb😉 

1 kommentar:

  1. Duktig Tuva är på och cykla tycker det gick väldigt snabbt. Och snö ser jag det får ni gärna behålla, haha. Vackert att titta på inte lika kul och va ute i, ogillar att läsa om alla olyckor som händer.
    Mä väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥