torsdag 10 januari 2019

MORGONPIGG

Härligt, idag vaknade jag pigg och utvilad mer än en timme innan klockan skulle ringa🙂
Igår började Oliver visa sitt rätta jag på förskolan, han satt i mitt knä en stund men sen blev han nyfiken på de andra barnen som lekte i ett annat rum. Jag har varnat personalen för en dum grej som han fått för sig och jag såg att han var på väg  att göra det igår men jag stoppade honom. Jag har sagt hur många gånger som helst vänta bara ni kommer att ha att göra haha. Klätterkungen som drar fram som en tornado kommer att komma fram så fort han blir varm i kläderna!!

På lördag skulle jag jagat älg egentligen men nu när de ska lämnas bort i veckorna så får jag så dåligt samvete om jag skulle lämna de på helgen med så jag avbokade barnvakten. Våra vänner skulle haft barnen men nä, det blir ingen mer jakt för min del denna vintern! Tuva ska få gå på barnkalas istället.
Nu är det dags att bli färdiga, efter förskolan är det lunch och vila innan pappa och hans sambo kommer och ska passa barnen för jag har möte i Växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥