lördag 19 januari 2019

INSKOLNING KLAR OCH TJEJDAG

I torsdags var jag osäker på om jag kunde jobba på måndag men igår hade det gått huuur bra som helst på förskolan😀 Han åt och sov som han skulle och hade bara gnytt till ett par gånger så det känns sååå skönt! Nu kommer det ju inte gå smärtfritt att lämna honom men jag vet ju ändå att det går över och han har funnit lite trygghet iallafall. Jag tycker att tryggheten är prio 1. Nu är det inte hans pedagoger som öppnar på måndag men då har han ändå Tuva tills de kommer.

Igår hade vi tjejdag, jag och Tuva, hon var med mig när Oliver var på förskolan. Nu är det ju jobb/förskola varje dag så det gäller att ta vara på tiden. Jag är glad att hon varit hemma så mycket under hela förra året så vi har haft mycket tid tillsammans. Hon var ju bara på förskolan 10 timmar i veckan. Men igår åkte vi hem och när jag hade tränat åkte vi och köpte ny klänning till henne och jag hittade en blus. Sen var vi på maxi och jag hade lovat henne en present och nytt nagellack så hon är redo för dopet idag🙂
Max har åkt till sin pappa för de skulle på semester men Thea är kvar och stannar ett tag❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥