måndag 7 januari 2019

VÄNNER OCH FRAMKALLNING

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Smartphoto

Imorse åkte vi till vänner och hälsade på, de har skaffat hund så de är hemma och installerar den och det va ju tur så Tuva kunde få leka med sin kompis😉 Oliver somnade på vägen hem så jag passade på att träna medans maten stod i ugnen och när vi har ätit ska vi ut så Tuva får cykla. Det är ju mörkt och dystert ute med tjocka moln så några solstrålar kan definitivt inte komma igenom.
Jag hittade denna bilden från mars förra året och då var det ju himla fint.

När jag beställde doppresent så skulle jag framkalla bilder också men kunde bara få iväg 200 för det tog sååå lång tid, vårt internet är inte det bästa för vi har väldigt tjocka stenväggar. Vi skulle ju fått fiber förra julen och sen denna meeeen nu är de i alla fall och gräver på vår väg så nu är det nog nära! Nu har jag ju några timmar på mig så jag håller på att ladda upp resterande av mina foton på Smartphoto och sen är det ett extra plus för de har fortfarande rabatt😊 Men det är ju inte lönt att jag framkallat några och inte andra eftersom jag inte får in de i albumen ändå när de inte framkallas i datumordning. Så lika bra att få det gjort. Denna gången har jag ju bara 9 månader att få in och inte 2 år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥