måndag 21 januari 2019

EN BRA DAG

Sån energi jag hade när klockan ringde imorse, jag studsade upp och barnen vaknade inte långt efter. Vi hade ett väldigt bra teamwork och ingen stress, allt flöt på som det skulle. Jag körde till jobbet först, det var ju riktigt halt och jag missade avfarten från 23an... Det var ju beckmörkt och gatlyktorna hade blivit nerkörda eller försvunnit i stormen jag hängde inte riktigt med så jag fick glatt köra vidare och vända där jag kunde😉
Det hade gått bra på förskolan, ledsen vid lämning annars hade han lekt och haft roligt. Så jäkla skönt!! Det kommer säkerligen bli en riktig "dagisunge" av honom och han kommer älska stället och alla kompisar. Imorn är längsta dagen för dom medans resten av veckan är väldigt bra tider🙂
 Allt är förberett på kvällen så det går så smidigt som möjligt. Vi måste ju komma in i rutinerna.
När Thea kom med bussen så gick vi och mötte henne, det snöade ju igår och idag så det gick att åka snowracer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥