fredag 4 januari 2019

PRESENT OCH FRAMKALLNING

Detta är en annons, inlägget är reklam för Smartphoto och innehåller annonslänkar

Om ett par veckor är det dags för dop så idag har jag beställt doppresent till lillkusinen och det är ju inte helt lätt att komma på vad man ska ge de små liven. Jag gillar ju personliga saker och när Oliver döptes fick jag själv bestämma vad ett par vänner skulle ge honom och jag beställde faktiskt en likadan till kusinen fast med henne på då😉 Jag var inne på Smartphoto och beställde, där finns ju allt möjligt och jag passade även på att framkalla lite foton till mig själv, jag har ju äääntligen fått in alla mina i album nu så det är dags för en ny omgång😊 Det tar nog en stund för just nu laddar datorn upp nummer 21 av 703...
Använd koden WT19ATAF så får du 25% rabatt om du handlar över 120:- på almanackor, fotoböcker eller canvas-tavlor. Annars är det 15-40% när du handlar annat. Kolla in sortimentet här och koden är giltig t o m 19/2-19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥