söndag 5 maj 2019

EN LITEN OTURSHELG

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Kronans Apotek

Hoppas ni haft en fin helg, den har ju gått rätt fort.... som vanligt! Det har varit en händelserik helg, en familjemedlem fick åka ambulans till sjukhuset igår och opererades idag, vi var på kalas igår och Tuva fick en rejäl fläskläpp och ont i tänderna, mannen svullnade igen i ena ögat och har inte kunnat se, mitt lilla gudbarn har med legat på sjukhus så ja, denna veckan som kommer kanske kan bli lite lugnare? Allt behöver inte hända samma dag i alla fall.

Vi var på kalas på Öland igår och där snöade det i alla fall inte haha, det var ju vitt ute när vi vaknade på morgonen men hörde på radion att några mil bort hade det kommit 2,5 dm snö!! Nej nej, nu får värmen komma tillbaka! När vi körde hem från Öland låg det på nollan och det var ett par bilar som kört av vägen. Läskigt.

Idag har jag stått i kiosken när Max lag spelade match, han var inte med själv men nu är det uppdraget gjort i alla fall. När jag kom hem var vi ute och motionerade i olika omgångar och min runda blev 9km så jäkla skönt!! 
Vi har bokat en semestervecka och vi har bokat en grej vi ska göra nästa helg. Skönt att kunna bocka av lite grejer och att vissa saker blir av.
Imorn skulle jag öppnat men Oliver ska in på 1,5-årskontroll med vaccination så vi fick sovmorgon istället.

Åh, måste tipsa er om solskydd, vi behövde köpa nytt och fler då barnen ska ha med sig till förskolan och alldeles lagom så är det 3 för 2 så det kunde jag ju inte motstå. Jag har hört mycket om EVY technology att de ska vara så himla bra och lätta för det är ett mousse och då kommer det inte in luft i flaskan så det köpte jag 3 flaskor i olika styrkor på solskyddsfaktorn. Erbjudandet gällde flera olika märken och det gick bra att blanda, hela utbudet finns här
Mitt bästa springsällskap, han och en podd i öronen😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥