söndag 26 maj 2019

MORSDAG

Hoppas ni haft en fin morsdag❤ Jag fick frukost på sängen av mina hjärtan men jag saknade Max men han ringde mig iallafall🙂 
Jag fick så fina blommor och triss. Förväntade mig absolut ingenting då jag fick rätt mycket tidigare i veckan...
Pappa och hans sambo kom och gratulerade Thea nu i eftermiddag och mannen fixade middag och jag och Tuva gjorde efterrätt.

Igår var vi hos min kusin och hans familj och åt massa gott🙂 Vi grillade lite allt möjligt och hade det trevligt. Nu är jag så trött så jag gör inget annat än jäspar. Ska duscha av inpackning och ansiktsmask innan jag ska bädda ner mig, det är ju tidig morgon imorn.

1 kommentar:

  1. Vilken fin morsdag du fick! Buketten är verkligen fin. Gott med grillat och mysigt att träffa kusinerna. :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥