onsdag 8 maj 2019

MORN MORN

God morgon så här mitt i veckan😀 Jag hade jättesvårt att somna igårkväll och det känns som att jag vaknat hur många ggr som helst inatt så jag känner mig inte direkt utvilad men vad gör det😉
Nu sitter jag och Tuva och äter lite frukost, mannen har redan åkt till jobbet och Oliver sover.

Idag är det en kort jobbdag och sen ska jag till psykologen en runda innan jag hämtar barnen. Jag tror vi ska in till sjukhuset sen och hälsa på jag och barnen, både familjemedlemen och gudbarnet ligger kvar.

Igår när jag och Maister var ute och sprang vår runda så var vi 3 minuter snabbare än förra gången men rätt som det var ökade han farten rejält och då sprang det ju ett rådjur längs med oss i skogen🙂
Nu tar vi en lugn morgon utan stress❤

2 kommentarer:

  1. Fint foto på dig men lite sliten är du nog eller hur? det händer mycket i livet hos oss alla, hoppas de som är på sjukhus kryar på sig. Livet är som en berg och dalbana upp och ner hit och dit. Man får försöka njuta av de stunder när livet är på topp. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är rätt sliten för det är mycket som tar på mig just nu :-(

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥