torsdag 2 maj 2019

SITTER I VÄXJÖ

Nu sitter jag i Växjö och väntar på att Samarkand ska öppna, jag har lämnat in bilen för de ska byta en garantigrej och det tar några timmar. Jag har några presentkort som jag tänkte att jag kanske skulle använda😉

Hoppas ni hade en trevlig valborg, fanns det någon som fick se majbrasa? Vi sov hos min kusin och åt massa god mat. Efter frukost igår åkte vi direkt ner till Sölvesborg till vännernas sommarstuga. Vi gick ed barnen till campingen för det var invigning av glasskiosken. Gissa om det blev uppskattat🙂
Det var lite kyligt och blåsigt så vi fick gå tillbaks och tina upp sen igen.

Igår kväll tog jag Maister och joggade en sväng och det är ju himla härligt. Jag ska ta han ikväll och ta en lite längre runda hade jag tänkt. Jag vet ju inte om jag sa Ja till det där loppet men tänkte jag måste ju springa ett par ggr i veckan iaf. Jag har saknat det men måste träna styrka med för det blir ju inga muskler av att jogga.... Nu kan jag iallafall äta hyfsat igen när jag mår bättre men jag förlorade lite i vikt när jag inte mådde bra så jag ska försöka få tillbaka det. Max va så rolig för nån vecka sen
Mamma man ser ju ditt sixpack, mitt syns bara när jag ligger ner😂 Nä något sexpack har jag inte men man ser ju muskler, iallafall på morgonen innan jag har ätit😉

Funderar på vad jag ska käka för lunch, jag har ju inte direkt någon brådska men det kan vara rätt skönt att gå runt här själv i lugn och ro. Det hade jag aldrig tyckt för ett par år sedan. Barnens farmor är hemma och passar de små liven för jag tror inte de hade uppskattat att gå runt här så länge.

4 kommentarer:

  1. Vad är det för en affär du ska kolla i aldrig hört talas om. Sitter här med en ögoniflammation igen, två på en månad, har droppar men tar ju sin tid och gå över, är troligtvis en biverkan av medicinen, ser ju uselt är bara grumsigt när jag droppat i. Tänk vad man har mycket att va tacksam över i vanliga fall, syn och hösel bland annat. Skönt du mår bättre nu.
    Mä väl. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en galleria, så där finns ju alla möjliga affärer :)
      Ja när syn eller hörsel försvinner känner man sig verkligen handikappad.

      Radera
  2. Inga muskler av att jogga?!! Tack för den!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag har aldrig fått armmuskler av jogging ;) Oki, du får benmuskler iallafall puss puss

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥