tisdag 21 maj 2019

TÄVLINGSINSTINKTEN TOG ÖVER

Nu ikväll har jag sprungit min runda på ren tävlingsinstinkt. Min jobbarkompis tog upp det här med loppet som sker om 4 veckor men det var jag ju försökt undvika för att se om hon glömmer bort det. HA! Det hade hon inte och jag kan ju inte minnas att jag sagt att jag ska följa med men tydligen ska vi ha lite fikakorg med oss som vi kan ha när vi kommit i mål😉 Jaja, så sa hon att hon skulle ut och springa en runda ikväll och kom min tävlingsinstinkt fram så jag sa att det spelar ingen roll hur långt hon springer för jag ska springa 100 meter längre! Klockan 20 var inte min motivation på topp kan jag säga! Hon sprang 7,1 km. Jag tänkte att jag ger mig och tar 4 km men när jag väl började så gick det helt ok så det blev 7,2!!
Maister var inte sugen på att vara med på kort...

Nu är det läggdags för imorn är det jag som öppnar och efter en timme ska jag köra till Osby och gå hjärt och lungräddning.
Sen har jag en tid på gymmet för att komma igång med Biocircuit så jag måste ladda ner appen nu och fylla i lite uppgifter.

1 kommentar:

  1. Åh va du är flitig på och träna och kanon och springa så långt, ung och stark kvinna!
    Hua för det där med motorsport, men var och en till sitt som det så vackert heter.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥