onsdag 29 maj 2019

LÅNGLEDIGT

Idag slutade jag tidigt och jag ska försöka njuta av denna långledighet, härligt med 2 likadana veckor på raken🙂 Det var meningen att jag skulle åka till gymmet så fort mannen kommer hem men så ska han jobba över nån timme så jag kör med vikter/stång hemma och så ställer jag klockan och tar gymmet imornbitti innan vi ska iväg. Jag får testa Biocircuit i 2v till och det är något jag skulle kunna tänka mig att fortsätta med, jäkligt smidigt med maskiner som ställer in position/vikter efter en själv. Men jag vill gärna köra fria vikter med. Tänk, jag som aldrig någonsin tränat annat än spinning mellan 18-20 års ålder och sen hade jag uppehåll och köpte löpband när jag fyllde 30 och sen sprang jag i några år men när Oliver var 3 månader började jag med styrketräning och blev fast... Så det har jag ändå hållt på med i 15 månader och tänker fortsätta.
 Nu sitter jag i sol och blåst medans Oliver kör traktor och leker i lekstugan. Tjejerna spelar spel.
Ser ni kattögonen? Findus smyger på oss andra sidan vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥