fredag 24 maj 2019

FREDAG ❤

Vilken härlig känsla jag vaknade med idag❤ Jag vaknade 3 sekunder innan klockan ringde och tvekade i 2 om jag skulle somna om men nä, jag gick upp och tränade så det är gjort. För ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys🙂 Mannen ska iväg på teamdag och sen ska de ut och äta ikväll och jag tycker det ska bli så mysigt att va själv. Det var ju bara jag och de små från början men nu kommer Thea hem idag igen så då har jag sällskap även när de små somnat. Eftersom jag stänger ikväll så kommer en av mina bästa vänner att passa barnen ett par timmar i eftermiddag så de får komma hem tidigare.
 De här 2 hjälpte till med pannkaksbak igår
Vi skjutsade Thea till tandläkaren i Växjö och då fick vi ta ett stopp på Mc Donalds

1 kommentar:

  1. Vad de är lika dom små, och det är ju kanonbra och ha hjälp i köket, pannkakor är ju mums till på köpet.
    Trevlig helg och morsdag/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥