fredag 3 maj 2019

SEMESTERN PLANERAD OCH NY SKJORTA

Enda jobbdagen denna veckan är över, tur det är fredag så fredagskänslan fick infinna sig🙂 När vi kom hem så hoppade jag och barnen upp på cyklarna och cyklade med när mannen tog en joggingrunda med hunden, när vi var runt så var det min tur att ta nästa hund på en runda. Seeeen va det fredagsmys.

Vi har kommit på vad vi ska hitta på på semestern och vi ska åka iväg med samma vänner som förra året. Det ska bli så kul och jag hoppas på lika fint väder. Längtar tills semestern men det ska bli skönt med lite klämdagar snart igen. Älskar ledigheten med familjen❤
Igår hittade jag äntligen en skjorta som jag letat efter, mjuk och skön och den satt som jag ville. Jag har letat sen vi var på Emporia förra året.... Den ska jag ha på morgondagens kalas🙂

Här blir det ett glas vin och tv innan dusch och säng. Det blir en lång dag imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥