lördag 11 maj 2019

PÅVÄG TILL JUMP

Igår kom de stora barnen + Theas kompis och nu är vi på väg ner till Malmö. Max har fått i present att han ska åka till Jump och vi gav det till P i födelsedag att hon skulle få följa med oss. 

Igår var jag på inskolningssamtal med Oliver och han börjar trivas riktigt bra för han är lika busig hemma som på förskolan😉 
Jag var inne hela dagen igår så när jag kom hem kände jag bara att jag har tvungen att ut och springa en liten runda. Det spöregnade men hade iallafall slutat åska. Jag tog Maister med mig på 4km och när vi kom hem så var det precis som jag kommit direkt ur duschen, det bara rann och det gick vrida ur kläderna😂 
Här är 2 till som älskar att vara ute i ur och skur det går att upptäcka mycket när vi ska hämta posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥