onsdag 15 maj 2019

SJUKSTUGA HÄR

Wihooo en hel natts sömn igen, efter en natt med minimal sömn så satt detta som en smäck🙂 Idag har jag 3 sjuka barn hemma men det är väldigt tyst och lugnt här. De ligger nerbäddade och sover om vartannat.
Jag hann med att träna ett litet pass förra gången Oliver sov så det händer väl inte så mycket mer här idag haha. Tänkte springa en runda med Maister ikväll men det är mest för att komma ut och rensa huvudet lite.
Igårkväll hade vi föräldramöte/trivselkväll på jobbet så jag körde dit en sväng men det syntes ju att jag inte sovit....
Sen åkte jag till gymmet för information om Biocircuit och det ska bli roligt att få testa på det i 3v. Jag ska träffa en PT nästa vecka som visar hur det funkar och ställer in allt så det bara är att logga in i appen sen och köra. Det hade varit skönt att slippa mitt ryggproblem fast jag tror inte det går att träna bort.
Det är ju riktigt skönt väder så om de orkar ska vi ut lite sen.
Lite återhämtning efter träningen.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥