onsdag 28 februari 2018

DAGS FÖR UTVECKLINGSSAMTAL

När jag vaknade steg upp så va jag alldeles sne i nacken. Vaknade.... har varit vaken och matat mer än jag sovit inatt tror jag. Men jag har legat konstigt och matat för jag orkade inte sätta mig hela tiden.

Vi äter frukost och ska göra oss redo för att åka på utvecklingssamtal på förskolan. N skrev och frågade om vi ville komma och leka så jag tar med mig Tuva igen sen och åker ut till dom. Vargen syns ju där ute med jämna mellanrum och jag skulle gärna vilja se den, inte här hemma men där kan jag se den haha.
 Vi hade räven på besök igår och Tuva frågade om det var räven eller vargen. Tur vi har låst in kaninerna😉
Den är rätt fin att titta på iallafall.

2 kommentarer:

  1. Åh vilket fint foto, räven är så vacker och med vyn ni har.
    Du Lotte vi har fått snö och fyge med besked, stora delar av Österlen är totalt inblockade, och det fortsätter i dag också. I morron sätter det av för att ta fart på fredag igen, där fick jag med besked.
    Ha en fin dag och Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy, jag såg nån bild på all snö som kommit i Ystad. Otäckt med alla olyckor det drar med sig

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥