torsdag 15 februari 2018

TRÄNING, BESÖK OCH GLADA BARN

Yes! Idag hade jag bästa träningspasset för idag sov Oliver sig igenom heeela passet, annars brukar han lyckas vakna och vilja ha mat mitt i. Det känns riktigt bra förutom att jag blir yr när jag gör vissa övningar, vet inte om det är för att blodtrycket kan vara högt? Lågt? Jag äter ju min medicin och jag kan inte sånt där.

Igår kom N förbi med sin lilla gosse när hon ändå hade vägarna förbi. Trevligt med spontanbesök, mycket bättre än planerat för min del! Jag har så höga krav på mig själv så är det bokat så springer jag och städar och fixar och stressar ihjäl mig innan.

Blev ni uppvaktade något extra igår? Mannen kom hem med en orkidé till mig och en ask var med geléhjärtan till barnen. Jag hade ju choklad till dom så de var glada över att få godis mitt i veckan😉 Tuva frågar varje dag om det är fredagsmys och snart är det dags.
Nu ska jag ta min smoothie och sen ska vi ut och gå en runda. Sovdags. Men alltså... blir nästan mörkrädd av att det redan är fredag imorn igen!! Men sen är det sportlov och det ska bli skönt!!

1 kommentar:

  1. Vacker blomma, vi väntar med och fira till mars då har vi varit gifta i 40 år mannen och jag. Var försiktig och träna om du har en förkylning det är inget bra alls! troligtvis har du lite lågt tryck, då kan man bli yr i olika lägen så känner jag själv också, vet inte hur det är med högt tryck dock? sen har du en förkylning kan man få fel tryck i öronen som kan ge yrsel. Gillar själv också besök som är spontana annars städar jag ihjäl mig, haha.
    Kram och ha en fin torsdag/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥