onsdag 7 februari 2018

MITT I VECKAN

Onsdag då ja = snart helg igen... Idag är Tuva på förskolan och jag är i valet och kvalet om jag ska lägga mig och försöka sova eller inte, jag brukar ju inte kunna det ändå... Inatt åt Oliver 4ggr på 5.5 timmar så lite sliten är jag😉 Fattar inte varför han kan sova 4 timmar i streck på dagen men inte på natten. Jaja, jag hade tänkt fixa med korten på den andra datorn för Max önskar sig en sak när han fyller år - att få in den andre datorn på sitt rum och det kan han få så får vi lite mer plats i hallen där uppe. Få se hur jag gör nu, beror lite på lillkillen om han kan tänka sig sova i sängen eller han vill vara i vagnen, isf får jag gå ut och gå istället.
Den lille sötkorven❤

3 kommentarer:

  1. Oliver är kanske ett sånt barn som sover mer när där finns ljud omkring honom?
    Blir han inte mätt när han äter så tätt eller? Ibland kan det ju va så att de små inte blir riktigt mätta om man "bara" ammar, vilket jag själv föredrog med mina, men man får ju fråga sig varför han äter så pass tätt han är ju större och äldre nu? eller har han amningen som en tröst kanske. Du blir för trött som inte får sova lite längre på natten, tyvärr tar man inte igen det på dan. Hoppas det kan lösa sig för dig så du inte blir helt slut du har ju fler barn och ta hand om och hus och hem och mat osv...
    Ta hand om dig och Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så här det ju varit innan att han sover som bäst vid Tv:n. Bvc tror att han vill ha närhet därför vaknar han oftare på natten för på dagen klarar han sig.... Jag testade ge ersättning på kvällen men magen blev kass på han igen då.
      Ikväll ska jag lägga mig väldigt tidigt tänkte jag :-)

      Radera
  2. Tror också det handlar om närhet och det tror jag om jag minns från det våra var små att det gick i perioder och hur de små utvecklas, kommer bli bättre ju större han blir.
    Nä det är inget skönt med en liten med magont det vill man inte ge dom precis.
    Hopaps du fått en bättre natt som nu övergått till morron.
    Kram/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥