tisdag 27 februari 2018

HEJ I KYLAN

Fy sjutton så kallt det är ute! Det är ju skönt att stiga upp när det är eldat i huset för vi vaknar ju efter att mannen åkt till jobbet. Men idag skulle det ju vara riktigt kallt ute så jag får nog trötta ut Oliver riktigt innan jag testar somna han inne så kanske jag lyckas. Han kan sova 20 minuter i alla fall så jag hinner träna😉

Idag var det incheckning på mammafitness och även ladda upp bilder som jag får göra var 14e dag. Jag jämförde bilderna som jag laddade upp innan jag började och vilken skillnad!! Så roligt att se för jag trodde knappt det syntes något.
Jag och Tuva hann äta frukost innan Oliver vaknade, han låg och tittade så stort inne i sängen men så fort han såg oss så började han "prata". Han kan prata väldigt högt nu när han vet att det är han som låter😊

Idag har vi inga planer och jag tänker njuta av att vara hemma, jag är en riktig hemmaråtta, resten av veckan är det något varje dag. Imorn ska jag på utvecklingssamtal på förskolan och det är ju alltid intressant. Hoppas bara att vi håller oss fortsatt friska, målet var ju att hålla oss friska till dopet och det klarade vi ju oss till. Men det känns som att vi är en av dom få som sluppit undan vabruari! Grannarna har ju snart vabbat i 2v....

1 kommentar:

  1. Go frukost du har, ser inbjudande ut. Vi hoppas ni klarar er från dylika förkylningar och andra virusar som härjar. Du är som jag då en hemmakatt, men så bra och trivas i det lugna hemmet. Idag kan jag ju säga vi får snö och det fyger så otroligt. Hoppas efter detta att våren vill komma, så trött på kylan.
    Ha en fin dag och Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥