fredag 9 februari 2018

MIN VANLIGA OLIVER ÄR TILLBAKS

Sitter här i soffan i Tuvas hörna men jag kan knappt skriva för Oliver sitter i sin pappas knä och skrattar mot mig hela tiden. Så gullig, så fort jag tittar på honom så skrattar han med hela ansiktet och börjar prata❤

Så himla skönt att Oliver var precis som vanligt idag, han sov på väg till Tingsryd och jag väckte honom och gav han mat innan vi gick in i simhallen. Han tittar alltid på mig och pratar massor när vi badar. Härligt att han är tillbaks - inga ledsamheter!
I omklädningsrummet underhöll ett par tanter honom.

Jag skulle ju ätit kycklingen från igår till lunch idag men det vågade jag inte och efter simningen var jag och N såå hungriga så vi åkte till Börjes och åt räkmacka. Jag hittade badblöjor där som tur va, här hemma fanns bara större så jag har ju fått köpa på badet. Jag har köpt ett antal blöjor av dom men att köpa 3 blöjor av dom är vad ett helt paket blöjor kostar i affären.... 
Hämtade hem Tuva, tränade och gjorde smoothie på körsbär och sen gick vi ut och gick 1 timme. Hon lekte längs vägen och det va meningen att vi skulle möta mannen när han slutade jobba.

Pssst, nu har jag fått OK på att äta 500 extra kalorier en dag i veckan så imorn blir det chips!! Jihooo!! Jag vågar ju inte äta lösgodis om jag inte kollat innehållet innan men jag gillar ju nästan chips bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥