torsdag 1 februari 2018

SMÅTT KAOTISKT ETT TAG OCH ETT TIPS

//INLÄGGET INEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR PARFYM.SE//

Vissa dagar går ju ingenting som man tänkt sig... När jag lämnat Tuva om mornarna så kan ju Oliver sova flera timmar i bilstolen, så efter frukosten idag körde vi till skolan för att lämna papper så skulle jag träna när han sov sen. Han vaknade så fort vi kom hem. Jag gav mig på träningen med träningsvärk från helvetet och sen ville han inte sitta i babysittern, Tuva röjde med hundarna och tjatade om chips. Gaaah! Just nu står jag och drar vagnen samtidigt som jag lagar mat och skriver. Han brukar ju inte vilja sova i vagnen inne men just nu sover han gott och hoppas vi hinner äta innan han vaknar. Sen måste jag in i duschen innan jag börjar förbereda middagen som jag hoppas vi hinner äta innan vi ska på barngympa. Jag hoppar över ett mellanmål som jag tänkte ta senare ikväll istället. Ibland blir det lite stress med allt som ska lagas och ätas men det är tur att det är enkel mat! Risken är ju att jag inte ätit alls om jag inte hade mitt schema. Imorn ska jag iallafall planera in träningen när mannen kommit hem så jag kan göra det i lugn och ro. Hoppas bara jag kan röra mig då haha.

Nu måste jag bara tipsa er om en (för mig) nostalgisk parfym
CK One, EdT 50ml |

Just nu finns den på kampanjpris hos parfym.se. Jag älskar doften och köpte min första flaska på taxfree när vi åkte till Kreta på klassresa i 9an. Du hittar parfymen här och där finns inte bara parfymer kan jag lova - där finns allt du behöver och lite till😃

2 kommentarer:

  1. Så kul och läsa din blogg, jag brukar kika in ett par gånger, du har alltid nåt trevligt och det är från livet och känns ärligt och inte så som många, hum, hum, smått påhittat och krysstat känns det som men behöver inte va. Du kan verkligen göra mycket på en gång. Träningsvärk är inte skönt, men det går över. Jag blev så sugen på nåt sött och gott, slängde ihop hastbullar stack mörkt choklad i så två mumsade jag rätt snabbt, vill gå upp i vikt. Blir väl först när våren kommer och jag slutar frysa, nya rön säger att reumatiker fryser mer än de friska personerna. Mmm go parfym, min första när jag var i tonåren var Mysk den är ljuvlig, undrar om den finns? Kram och skön kväll, ps glöm inte äta/MH ÖStrelen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch nä jag har varken tid eller ork att leva i en rosa drömvärld där allt är perfekt - utåt! Många som har den fasaden både i bloggar men framförallt på Facebook tycker jag
      Jag tycker att jag fryser jämt och har alltid raggsockor på mig ändå har vi ganska varmt så då kan jag ju bara tänka mig hur du fryser, huuu.
      Haha nä jag glömmer inte äta men jag tackar mitt kostschema där, då MÅSTE jag äta riktig mat! Annars hade det lätt blivit godis istället

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥