lördag 7 april 2018

ÅRETS FÖRSTA SKRÄCK!

Vi är hemkomna efter en kväll hos en av mina bröder, barnen lekte och höll sams - underbart❤ Trött och lycklig ska jag sova gott, imornbitti ska jag städa huset för att sen ut och njuta av solen, det ska ju bli jättefint. Hoppas på mindre blåst bara....
 Tuva är ute och går med födelsedagshunden😊 Idag fyller Maister 6år.
Tuva visar oss sin "koja". Usch idag såg vi årets första orm!! Mannen säger ödla men det bryr jag mig inte om, för mig är kopparorm en orm och den slingrar så jag avskyr den! Lillekissen kom hem idag efter att ha varit borta en vecka och han hade redan lyckats bli ormbiten, det blir han flera gånger varje sommar....

*Förlåt Tina för att jag råkade radera din kommentar imorse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥