måndag 30 april 2018

SHOPPING

 Innan vi åkte var vi inne i färgaffären och bestämde oss för ett golv och sen tog vi lite färgprover. Föräldrarna är överens om vilken lila färg det blir men dottern vill ha lila! Alltså den mörkaste lila som finns och det är ju lila för henne. Vi ska måla rummet i samma färg men då tänkte jag att hon ska få sin färg som hon vill ha i en kvadrat eller rektangel på en vägg och så hänger vi en hylla eller tavla i den rutan.

När vi kom till Sölvesborg så hade vi missat Olivers solhatt och det var ju synd för då va jag ju bara tvungen att åka in till en barnklädesaffär och köpa en hatt. En hatt va det ja....
 Han behövde en jacka med... Men fick en solhatt oxå😊
Sen fanns det sååå söt klänning till Tuva och tights behöver hon. Mer sommarkläder ska jag köpa när vi ska till Malmö🤪
 Vi gick inom en annan affär med massa fint och det luktade uuuuunderbart! Jag luktade igenom alla dofter för att se om jag kunde hitta just DEN doften men det va nog en mix av flera. Hittade massa fina muggar från Matteus.

Jag har fler bilder att visa men nu måste jag hjälpa till innan det kommer fler gäster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥