tisdag 24 april 2018

BESLUTSÅNGEST

//INLÄGGET ÄR REKLAM FÖR PARFYM.SE OCH INNEHÅLLER ANNONSLÄNKAR//

Jag ska byta serie på mitt schampo, det går aaaaalldeles för mycket balsam för att reda ut håret. Har ni några tips på dryga balsam? Å schampo som är bra och inte gör håret fett så det behövs tvättas mer än var 3e dag. Lcc var ju bra för det höll i 3-4 dagar men när schampoflaskan var halvfull så var balsamet tomt för det gick åt mycket! 

Olaplex No 3 Hair Perfector 100ml |
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque 100ml |
LANZA Keratin Healing Oil Hair Treatment 50ml |
L'Oréal Absolut Repair Lipidium Masque 250ml |
Redken Extreme Shampoo 300ml |
Redken Extreme Strength Builder Plus 250ml |
Joico K-Pak Conditioner 300ml |
Joico K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor 150ml |
Redken All Soft Conditioner 250ml |
Redken All Soft Heavy Cream 250ml |
Redken All Soft Argan-6 Oil 90ml |


Jag har använt Redken All Soft som gör håret mjukt och ger massa fukt, det innehåller omega 3 och arganolja och håret blir lätt att reda ut. Joico K-Pak som är fuktrik och bygger upp håret och ger styrka och glans. Jag är sugen på att testa Redken Extreme som rengör, stärker och återställer skadat hår. Håret blir fräschare, friskt och motståndskraftigt.
Det står mellan dessa 3 och jag får bestämma mig snart för inom en snar framtid behöver jag beställa😊 Jag beställer här för jag tycker de hr bäst pris.

2 kommentarer:

  1. Ibland har jag två i en som jag tycker funkar bra, har aldrig varit så för ett märke utan provar lite olika. Jag har midjelångt hår och tjockt men det är inte ofta jag använder balsam utan bra schampo och sen borstar jag det och flätar också torkar det lagom tills kvällen kommer.
    Kanske bara mina teorier om för mycket i hår och hud så förstör man det egna man har som är det naturliga?
    Må så gott/MH

    SvaraRadera
  2. Jag hade aldrig kunnat ha bara schampo för det går inte att reda ut.... Jag måste ha olja i sen med för att kunna re' ut det.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥