torsdag 26 april 2018

DET GÅR BRA MED TRÄNINGEN

Dagen blev förskjuten i och med Växjö i förmiddags, jag vill ha mina rutiner med träning när Tuva är lämnad och Oliver sover första gången. Jag tog hem Tuva så fort vi kom tillbaks från Växjö så nu har vi långhelg😊 Gav barnen mat, somnade Oliver sen tränade jag, det går sådär när det är tungt och jag har en dam som vill prata hela tiden! Jag har sagt till henne att jag inte kan prata när jag lyfter så tungt men det glömmer hon ju lika fort igen haha. Jag darrade och pumpade hela jag men det var ju skönt när jag var färdig.
Tuva fotade när jag satte upp min tofs...

Jag mejlade kostrådgivaren idag att jag vill inte gå ner mer i vikt för den dalar än, de höjde mitt energiintag igen och de vill inte heller att jag går ner mer så där hade vi samma åsikter som tur va haha. Jag är ju inte så lång men jag håller mig gärna över 50 kilo.
Flera gånger har jag tänkt att jag kanske skulle hoppa av för jag är nöjd med mina resultat men sen tänker jag efter en gång till och då hoppar jag inte av! Det är ju tack vare mammafitness som jag äter riktig mat!! Jag hade ju aldrig stått och gjort mellanmål på mornarna de dagar jag ska iväg som imorse tex. Då hade jag inte ätit alls eller slängt mig i godispåsen så fort jag kommit hem igen. Nu måste jag ju föra in i datorn allt jag äter så då skärper jag till mig. Jag blir ju inte mätt på smoothie utan bad om lite alternativ så idag fick jag ett mejl med både lunch och mellanmål så det ska jag gå igenom ikväll. Nu är målet att lära mig äta rätt och få lite mer muskler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥