måndag 23 april 2018

HAPPY ME - ÄNTLIGEN FÅR JAG VETA HAHA

//INLÄGGET ÄR ETT SAMARBETE MED BOBBY ODUNCU//

Jag skrev ju förra veckan att jag hade fått ett roligt mejl, idag kom paketet! Känner ni igen de här pillerna?
Ni vet "kändisfrisören" i Stockholm? Bobby Oduncu han som gjort underpiller för håret. Jag har varit väldigt sugen på att testa dessa piller men tyckt att de är för dyra om de nu inte skulle funka men om de funkar då är de ju värda alla pengar flera gånger om! Jag har ju sett på sociala medier att de har funkat på andra men ändå varit skeptisk. Så gissa min lycka nu när jag fick testa! Funkar de på mig - då funkar de på er!! Å då är jag första personen att köpa på mig fler burkar😀 
Tänkte bjuda på ett par "före-bilder" så får vi se om vi ser resultat😀 (Där fick brorsan lite reklam med ser jag)

Är ni sugna på att testa pillerna ni med? Isåfall hittar ni de här Jag är väääldigt taggad på detta!!

1 kommentar:

  1. De ger säkert bra effekt det tror jag, men jag undrar med ditt vackra hår, hur ska det nu ändra sig det ser så jättefint och tjockt ut, det är många som skulle vilja äga det kan jag lova. Visst jag vet att under förlossning och amning så kan man tappa hår helt klart.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥