fredag 13 april 2018

FÖRSÄLJNING, LEVERANS OCH LITE SHOPPING

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR LAGERHAUS SE//


Gooood morgon fredagen den 13e. Är ni skrockfulla? Idag skulle det ju bli 16grader ute så det ser jag fram emot😊 Vi måste passa brevbäraren när han kommer så jag kan skicka med han en grej sen måste vi passa en leverans som kommer idag, Tuva väntar med spänning på lastbilen som ska komma haha. Barnen har börjat sälja både majblommor och olika grillkryddor inför skolresor och Max sålde slut på nästan alla sina majblommor igår innan han skulle träna. Idag skulle han hämta fler och ut och sälja med en kompis. Kryddorna går med väldigt bra, det finns 5 olika paket så vi själva köpte nästan allihop. Här ska grillas i sommar!!


Jag hittade ju så mycket fint när jag tipsade Er om Lagerhaus så jag var ju bara tvungen att lägga en beställning själv😉 Jag köpte bland annat en picknickfilt till rallyt, salladsbestick, förvaringskorg, fruktskål och ett par bra-att-ha-saker till. Jag ångrar att jag inte köpte denna muggen med för jag blev så glad av färgerna.

Nehe, nu är det dags att plocka fram frukosten så vi kan komma igång idag.

2 kommentarer:

  1. Nä inte skrockfulla den trettonde är absolut ett turdatum fick vår förstfödde då. Bara att gilla för de som ser det som ett otursdatum, haha.
    Ja redan majblommor har inte sett nån sälja här ännu men det är nog i helgen av barnen står vid butiker och så. Duktig han var som sålde slut.
    Trevlig helg/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när det gäller så är de riktigt företagsamma ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥