onsdag 25 juli 2018

BARA HAN OCH JAG❤ OCH ETT REATIPS

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR LINDEX//

Jag började skriva imorse men jag har varit själv med barnen idag så tiden räckte inte till att fortsätta.... Men nu är krämerna insmorda och en "nattmask" är på och jag har lagt mig så då kan jag passa på att skriva🙂

Tiiiidigt imorse åkte mannen ut och fiskade torsk så jag och barnen åkte till mamma och hennes man i deras stuga. Rätt skönt att vara vid vatten när det var så himla himla varmt som idag!! Vi hade 34 som mest här hemma. Tuva badade mest hela tiden med ett par kusiner som också var där, vi spelade kubb och svettades. Jag och Oliver svalkade oss genom att bada fötterna😉
När vi kom hem beställde vi pizza och jag ville ha en grekisk sallad men det hade dom inte så de skulle göra en special till mig och den var sååå god!! Den vill jag ha fler gånger, de hade lagt i allt möjligt.

Igår var svärmor här och passade barnen så jag och mannen kunde åka ut och fiska lite. Vi har inte haft barnvakt för att göra något bara vi sen innan Oliver kom, jo, vi var på firmafest med mannens jobb i juni. Annars har vi barnvakt när vi ska ut och jaga bägge i Skåne 1-2 ggr om året.
Först åkte vi ut allihop så Tuva med fick testa fiska och jag tror hon tyckte det var roligt. Vi hade ju en mysig bild av hur det skulle bli men det blir ju nästan aldrig som man tänkt sig, jag glömde Olivers solhatt och sen var han ju inte så road av att ha en stor klumpig flytväst på sig... Han var nog i minsta laget för det här, nu har han åkt båt iallafall😉
 Barnen och svärmor var bara med en liten stund innan de åkte hem.
 Vi var ute några timmar och det var underbart väder och väldigt fridfullt. Inte en människa förutom att vi hörde en familj som var nere och snabb-badade vid sin badplats.
Det nappade rätt mkt på silen som mannen och Tuva hade varit och hämtat med pappa. Det finns ju inte direkt någon mask att plocka...

Nä nu ska jag läsa lite - men först ett braigt tips:

Tyvärr kan jag inte ladda upp bilder på massa fina plagg men Lindex har nu final sale och kör 50% extra på reavaror så ska du fynda och "tjäna pengar" så ska du göra det nu😉
Här hittar du barn och dam
Ange kod 1830final så dras det i kassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥