onsdag 18 juli 2018

KANONERBJUDANDE

//INNEHÅLLET ÄR REKLAM FÖR HALLON OCH INNEHÅLLER ANNONSLÄNKAR//

Jag vet inte vad ni har för abonnemang till era tonåringar men mina klagar alltid på att surfen tar slut fort för det är den som används mest. De har fria samtal och sms men väldigt begränsad surf så då vill de använda upp vårt wifi och eftersom vårt fiber som skulle varit klart i höstas inte är påbörjat än så är vårt med begränsat. Igår tipsade pappas sambo mig om att Hallon har bra med surf och fria sms och samtal. Det var jag ju tvungen att kolla in och just nu har de en väldigt bra deal som föll både mig och Thea i smaken🙂. Idag har hon kontantkort som hon går och fyller på varje månad men här är ett abonnemang vi ska ta istället och då ingår 4GB surf i månaden + att hon får 25GB extra och surfen går att SPARA till nästa månad om den inte används upp hur bra är inte det? Det vet jag ingen annan som gör.
Jag har redan fixat detta till henne nu ikväll och hon blev överlycklig så nu betalar jag/hon 49:- i månaden i 3 månader och därefter 99:-/månad och så får hon mycket mer surf. Happy girl happy mom❤
Kolla in de olika erbjudandena HÄR - du kan även skaffa abonnemang med mobil på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥