onsdag 4 juli 2018

NU FÅR HON MINSANN STANNA INNE!

Nu har vi lite paus här, jag, Thea, Tuva och Oliver gick en runda och tjejerna plockade blåbär och Oliver somnade i vagnen. När han vaknar och vi har ätit lunch så beger vi oss till stranden.
Vi bakade lite olika sorters muffins imorse så vi har fika med oss.
 Tadaaaaa, ser ni vem som är infångad igen? Det trodde jag aldrig! Men Thea och Tuva körde teamwork och fick in henne i en fälla🙂 Nu är fällan uppe så får vi se om vi lyckas fånga ungen med. Men Elsa hoppas jag att vi slipper ha på rymmen fler gånger. Jag ska se om jag kan hitta en kaninbur till för hon och pappan är inte kompisar längre så för tillfället får hon bo i källaren.
I måndags skulle jag ta lite kort på en 1åring som fyllde år och så fick vi tårta. Hans riktiga kalas ska vi på i helgen.
Jag skulle vilja ut och ta lite kort på alla 4 barnen tillsammans så jag kunde få till en förstoring. Jag ska nog ta med mig kameran i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥