tisdag 24 juli 2018

VILKEN LÄTTNAD!

God morgon. Ja, eller.... har knappt sovit inatt och vid 5 steg jag upp med Oliver som under ett par dagar har varit morgonpigg han som sover längst annars. Efter han hade feber blev det lite upp och ner men hoppas vi är på banan med sömn snart igen.
Min lilla gospojke❤

Igårkväll fick vi stänga in till kaninungarna för grannens katt var här och gjorde anfall mot den andra kaninen som satt i bur. Jag var ute tidigt imorse och öppnade igen och lite senare hörde jag rävfällan slå igen, vi hade satt den vid kaninburarna och där satt Elsa i den🙂 Sååå skön lättnad❤ Ungarna rörde sig fortfarande i sin hög så nu hoppas jag hon ger de lite mat så allt blir som vanligt. Tuva kommer bli överlycklig när hon vaknar! Phu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥