onsdag 18 juli 2018

MIN FJÄRILSTJEJ

Jag måste säga att det var himla härligt att vakna upp till regn idag. Jag sov lite oroligt inatt men måste ju säga att jag är betydligt piggare nu än när jag ammade 6 ggr om natten, det är sååå skönt att Oliver sover hela nätterna nu!! 
Tuva är helt tokig i fjärilar och på Gotland hade vi massor i trädgården så hon älskade detta.
En morgon var jag och Tuva uppe tidigt och tittade på tranorna, fångade fjärilar, gungade och lekte.

Idag ska det regna hela dagen och det passar oss väldigt bra😉

2 kommentarer:

  1. Vi har också mängder av fjärilar på våra lila tistlar som doftar så gott. Gick med det minsta barnbarnet och studerabde det i helgen, dom är ju så vackra och så sköra.
    Fotot på Tuva kunde som jag ser det i mina ögon va från förr, men man hade nog mer en bräda av trä. Jag minns min barndom hur länge vi kunde sitta och gunga det var så underbart. Far gjorde en själv med träplatta och tjockt rep sen var det två stora träd den hängde i ja du Lotte nu slungade du mig till min barndom.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fjärilar är fina och Tuva älskar alla djur och vill fånga dom.
      Va roligt att jag väcker dina minnen genom mina bilder :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥