lördag 7 juli 2018

KILLEBOM

Mannen och Tuva är och fixar ärenden inför semestern, Oliver sover, Max är hos sin mormor, Thea äter frukost och jag la mig i solstolen. Lite mycket moln än så länge men det är ju skönt väder. Det gäller att njuta lite av lugnet för sen ska jag och de små ut till N och familjen på kalas. Lillkillen fyllde ju 1 i måndags och idag ska de fira med familjerna och då ingick vi haha. Ja jag och pappan i huset är ju ändå kusiner😉

Igår åkte vi ner till Sölvesborg och gick på Killebom. Tjejerna skulle ju se Samir och Victor.
Vi kom efter att Bamse hade uppträtt men Tuva fick krama han iaf. Vi mötte upp vännerna där och sen åkte vi bort till deras stuga för att ta ett dopp i havet. De andra badade, jag "höll ju Oliver" haha, vi klarar oss bra på att doppa fötterna sen blåste det ju så det blev kyligt istället😝
Vi åkte in lagom till killarna uppträdde.
Sen blev det Langos, korv och hamburgare till folket. Sååå gott med langos!

2 kommentarer:

  1. Tuva är ju så söt där hon sitter på dina axlar. Va smal du är Lotte inga kilon kvar där sen Oliver låg i magen du är en flitig tränare.
    Ha en fin semster och Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon tyckte att det var så roligt men hon började bli rätt trött.
      Nä jag har inga kilon kvar men tränar mest inre magmuskler nu så det är inga vikter längre.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥