söndag 15 juli 2018

SEMESTER PÅ GOTLAND

Förlåt för dåligt med uppdateringar men vi har semester❤ Vi har haft det så himla bra på Gotland och Tuva som är så hemmakär började gråta och ville inte åka hem. Jag kände mig inte heller klar för hemfärd och hade lätt kunnat vara där i 2v. Vi var alltid där när jag var yngre så det känns nästan som hemma. Jag var där 2011 senast men har längtat dit varje sommar. Älskar Gotland🌞 Vi hade vänner med oss och de gillade med ön så vi kommer komma tillbaks!
 Vi satt ute när vi åkte över för det var så himla härligt väder.
 I torsdags var vi på Kneippbyn och det var uppskattat av både stora och små. Både sommarland och badland föll alla i smaken.
 Vi tittade på uppträde med Pippi.
Barnen åkte karuseller, båtar och allt möjligt. Jag har massor med kort att gå igenom.

Det blir fortsättning imorn....

1 kommentar:

  1. Vilken härlig semester ni har, och Pippi som är så kul.
    Ha de fortsatt skönt/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥