torsdag 5 juli 2018

NU HAR DET HÄNT!

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK//

Natten till tisdag ammade jag 6ggr och på dagen hände en grej som gjorde att jag och mannen blev lite oense. Jag blev förvisad att sova uppe för nu skulle Oliver minsann sluta amma på natten så jag fick sova. Han hade vaknat och fått nappen men även fått lite gröt innan fotbollen var slut så igår var mannen med rätt trött. Imorse kom han och sa inatt sov Oliver hela natten han fick nappen 1 gång. Wow! Det trodde jag aldrig att det skulle gå så fort... Det kanske var en engångsgrej men vi får se inatt. Nu har ju inte jag sovit hela nätter för det för jag vaknade ju av att tänk om han är jätteledsen och gråter och ingen hör honom... Men jag hörde aldrig någon så jag hoppas jag sover hela nätter snart, jag med😉
Igår var vi ute i sandören och badade och idag blev det en ände av Möckeln.
Jag har fortfarande inte doppat mig... värre badkruka finns nog inte! Jag kan sitta så här men inte vatten vid midjan haha.
Imorn vid lunch går mannen på semester!! Som jag längtat haha. Maten ska vara redo sen har vi lovat barnen att kolla på Samir och Victor.

Måste tipsa om Kronans Apotek som kör en kampanj med upp till 60% rabatt i sommarrea. Du hittar sidan här, jag passade på att köpa en nattkräm och en bodylotion. Jag hittar alltid massa bra att ha.

1 kommentar:

  1. Jooo jag finns 😂😂😂 puss till er!!
    Ha så kul imån
    Love you all❤❤❤

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥