måndag 23 juli 2018

SÅNT SOM SKA FÖREVIGAS OCH LITE LEDSAMT HÄR

Igår fick vi för oss att åka till svärföräldrarna så vi packade in oss i bilen och åkte. Jag och Tuva donade med djuren innan och hon tittade så alla hade det bra.
Det var ju himla varmt så vi hann knappt komma fram innan Tuva ville bada men hon fick vänta lite och då var det genast hästarna hon ville hälsa på.
De är lite lömska och en bet ju henne i fingret en gång så vi fick åka till Lund. Men inte skrämde det henne...
 Dom fick en massa äppel så de va glada.
 Hon hade sååå kul i badet och fick sällskap av både sin pappa och farfar. Oliver badade en snabbis han med.
Å detta var ju tvunget att förevigas! Jag har inte badat sen... vet inte när förutom på babysim och i Tyskland... Det tog lång tid innan jag doppade mig här med, 28 grader och jag tyckte ju det var kallt!

När vi kom hem i eftermiddags så blev jag ledsen, Elsa var inte kvar i buren. Haspen var borta och det kan hon inte gjort själv och vi öppnar inte med den. Elsa satt under jaktbilen när vi kom hem men sen sprang hon över dit hon bodde förra gången hon var på rymmen. Vi har öppnat in till hennes kaninungar och så hoppas jag hon kommer och matar dom ikväll!! Katterna får hålla sig inne så har vi gjort vad vi kan iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥