torsdag 8 november 2018

DENNA JULEN LÄNGTAR JAG ALLT LITE EXTRA EFTER

Inlägget är reklam för Åhléns och innehåller annonslänkar

Jag kan inte sluta att tänka på advent och jul allt fint som komma ska. En liten längtan att få börja pynta, sätta upp ljusstakar, ljusslingor och tomtar. I år ska jag som sagt gå lite mer all in, jag har bara tagit upp de stora tomtarna annars och inte allt smått. Jag har ju mycket jag fått av farmor och i år ska jag gå igenom den lådan och plocka fram i små grupper. Tuva älskar tomtar och bukar vilja ha alla på sitt rum men i år kan hon ju få lite mer av det med. Jag kommer ha bästa hjälpen när jag ska pynta😊
Jag satt och kollade på Åhléns och de har ju verkligen hur mycket fint som helst!! Jag kikade mest in för jag är ute efter girlanger som jag kan ha i valvet mellan kök och tv-rum och jag får nog köpa 10-12st om det ska täcka hela. Jag ska klura lite på hur jag ska göra men framförallt på hur jag ska fästa upp dom. Jag hade ju velat ha upp en julstjärna där över den lilla "ön" med men jag undrar hur glad mannen blir om jag kommer med den ideén om att fixa ett nytt eluttag där... Jag får klura på det om inte annat så har jag ju väldigt många ljusslingor på timer som kunde passa😉
Men kika in på deras julgrejer om ni vill ha inspiration och längta lite. Såååå fina saker❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥