tisdag 13 november 2018

TRÄNING MED LEVANDE VIKT

Idag vaknade jag lite för tidigt och kunde inte somna om. Vad gör väl det för Tuva är ganska morgonpigg hon med och idag är det dags för förskolan. Hon ser fram emot att bli hämtad sen för då är bägge hundarna med och vi ska till veterinären. 
Igår när jag hade börjat träna så vaknade Oliver så jag fick börja om när mannen kom hem. Oliver tyckte det var jättekul och ville gärna klättra på mig så då hade jag honom som vikt istället. Han var lite tyngre än hanteln jag skulle haft men det gick kanon🙂 Likadant när jag gjorde höftlyft på boll då satt han på min mage och han gjorde ju övningen lite svårare eftersom han inte är still haha.

Nu ska jag fixa lite frukost innan den lille terroristen vaknar till liv🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥