tisdag 27 november 2018

JULKALENDRARNA REDO

 Ikväll var jag, Max och Tuva på tomtesmyg, det var meningen att alla skulle gått men vi tyckte att det var lite för kallt för Oliver. Det var -10 så det bet ju i kinderna.
När de små lagt sig så gjorde jag barnens julkalendrar, på några datum är det paket och på några kommer det tomteskum. Nummer 24 kommer ligga i en julstrumpa🙂 Thea hjälpte mig med Tuvas så gjorde jag hennes när hon gått upp och för att det inte ska bli några sura miner så har alla paket/tomteskum på samma dagar. Mysigt med första december i helgen och julkalender på tv. Det är fullt upp i helgen men lite mys hoppas jag vi hinner med. Jag och mannen ska äta julbord och sova på hotell (hans jobb bjuder), det är kalas och så ska vi träffa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥