lördag 17 november 2018

EN LYCKAD JAKTDAG

Igår åkte vi ner till Skåne för vi skulle ut och jaga idag. Men igår åkte vi till mannens syster för att titta på det lilla underverket. Svärmor kom också dit och bjöd på pizza🙂 Herregu så liten och söt lillkusinen är ❤

Vi var i säng sent igår och uppe tidigt idag och gav oss iväg 7. Jag hade lånehund idag

Det var ju inte så lätt att få ett kort på mig och August...
Vi hade det rätt bra där ute i skogen fast rådjuret som stod och tryckte jämte mig fick jag hjälpa honom att ta upp jakten på. Sen jagade han hjort för fullt.
Jag tror det blev rekord idag, 2 rävar, 20 rådjur, 6 vildsvin och 7 hjort. Fina horn på denna hjort🙂

Nu är vi snart hemma och får sova i våra egna sängar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥