onsdag 21 november 2018

HEJ HEJ

Heeeej, jag har inte riktigt haft tid att gå in här.... Jag har en mammig gosse och då tycker jag att jag får ägna honom lite extra tid nu innan det är dags för förskolan. Han har varit sjuk med så det klart han har varit extra kelsjuk. Vi har varit och hälsat på min moster och hennes man och det såg Tuva fram emot men när hon insåg att hon glömt sina hästar och att de inte hade en endaste leksak då var det inte lika roligt. Inte förens blygheten släppte och hon härjade loss med min moster!! Oliver satte med henne i arbete eftersom de inte hade grind till sin trappa haha. Hon tyckte att jag kunde sitta lite och så följde hon med honom istället. Klättring - det är Olivers starka sida!

Annars har det varit träning och nu får jag lägga i en lite hårdare växel så jag har ökat mina vikter själv. Ibland är det nästan för tungt men då är det ju bara att bita ihop eller helt enkelt ta en lättare vikt haha, det gäller ju att inte tappa tekniken.

Jag ska ta och fixa fram grejer till imorn, jag jobbar kort dag och när jag kommer hem ska jag fixa med lite granris och belysning ute. Inne är det redan fixat😉

2 kommentarer:

  1. Ibland kommer det som kallas livet emellan och så klart hur ska en mamma som jobbar och har familj hinna med allt.Har du pyntat inne med tomtar och ljus, många som gjort det här nere det är ju så vackert och se alla stjärnor och ljusstakar i fönstren.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade tagit fram ljusstakar/stjärnor i fönsterna och idag åker gardinerna upp och lite dukar, ljus, en och annan stor tomte och annat mysigt fram.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥