måndag 5 november 2018

TUNG TRÄNING

Här började vår morgon med att köra de stora till bussen och alla grät för vi kommer sakna varandra. Tuva blir jätteledsen för hon vill verkligen inte att de ska åka och jag hade med gärna behållit de även om det just idag känns som semester när de åker. Men det räcker med en dags vila sen får de gärna komma igen😉
Sen skulle jag vidare till mödravården och där fick jag beröm för de snälla små barnen❤ Det kändes fint i hjärtat för just nu känner jag mig helt tom på energi. Men det kommer ju tillbaks🙂
Jag har en tid på vårdcentralen senare i eftermiddag och vi får se vad jag får för dom. Jag har sökt för en vidare remiss men vi får se om hon är inne på samma spår som jag.

Nu har jag precis tränat klart och det var motigt med noll energi, helst hade jag dragit täcket över huvudet och sovit.
Igår när vi var ute och körde sprang det över 3 älgar, de är ju rätt stora...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥