tisdag 6 november 2018

UTVECKLINGSSAMTAL OCH HÅRPILLER

Jag får passa på att skriva lite samtidigt som jag fixar lunch, lägger in dagens bilder på mammafitness och kollar på ett program på telefonen. Jag får passa på att få så mycket gjort som jag kan medans Oliver sover😊
Morgonen började med utvecklingssamtal för Tuva och det gick hur bra som helst. Vår fina lilla tjej❤ Dom lär sig så himla mycket på Tuvas avdelning och de är väldigt påhittiga. Det känns extra bra att både barngruppen och personalen har följts åt i stort sett sedan hon började på förskolan. Hoppas det behåller det så nu sista året med men det finns ju inga garantier men det får vi veta till sommaren.
Igår var jag ju på vårdcentralen och det gick med finfint och nu är remiss inskickad men det är ju säkert lång väntetid.
Nu har jag slutat amma och direkt började jag med hårpillerna igen så nu ska jag se om jag märker någon skillnad på håret. Mitt hår växer ganska snabbt men då ska det kanske växa ännu lite snabbare? Å få bra kvalité, hoppas på dé! Sen äter jag mina D-vitaminer och på kvällen tar jag magnesium.

Nu blir det en sallad med quinoa i och massa balsamico på och så lax till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥