fredag 9 november 2018

SNART HELG

Fredagsfeeling i luften men än har jag några timmar kvar tills det är helg. Tur en har härliga kollegor runt sig som piggar upp när vädret är som det är, mörkt och dystert.
Igårkväll var jag inne och köpte takfärg, väggfärg, kom, väv och allt vi behövde så får vi en minut över så vet vi vad vi ska göra😉 Mannen har målat klart taket idag så vi ska väl börja sätta upp väven ikväll eller imorn kan jag tro. Jag tapetserade en vägg i sovrummet för första gången i mitt liv för nåt år sen och han tyckte jag fixade det galant så det ska vi nog reda ut denna gången med tänker jag. Annars fixar ju pappa alltid med sånt men "Jag kan själv"😉
Denna helgen är nog vår enda obokade helg på många veckor så jag hoppas den förblir så, jag kanske ska in till BB imorn en sväng men inte mer än så. Det har varit 2 sena dagar nu så jag vill gärna kramas med mina barn❤ Tuva kom upp när jag tränade imorse medans Oliver vaknade några minuter innan jag skulle köra. Saknar dom så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥