fredag 2 november 2018

WIHOOO FREDAG

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Lindex SE

God morgon! Så mysigt att vakna upp när det är mörkt ute och alla lampor i fönsterna är tända, det är det jag gillar med hösten, att det är mörkt både på morgonen och på kvällarna.
Då är det fredag igen fast jag tyckte det kändes som det redan igår men nu är det fredag "på riktigt". Jag måste in och kompletteringshandla något litet ändå efter jobbet och så måste jag köpa bananer! Herregud vad folk äter bananer i detta huset!! Nu ska jag snabba på lite eftersom jag ska öppna på jobbet och så håller jag på och klura lite på mitt läkarbesök på måndag. Måste komma på lite viktiga saker jag ska ta upp fast om jag känner mig själv rätt så babblar jag nog på rätt bra eftersom detta är något jag verkligen vill.




Ska bara tipsa er om att Lindex har 20% på alla barnkläder och du måste använda koden: 1844kids och detta gäller även rea, till och med 4/11
Du hittar sortimentet här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥